Nu ook Schoonheidsbehandelingen bij ons in de salon! Meer informatie

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Omdat orders automatisch worden doorgestuurd is het niet mogelijk om al afgeronde bestellingen te annuleren of aan te passen.

Heeft u een bestelling vóór 16:00 ingevoerd en wilt u toch een aanpassing doorgeven?

Neem dan even zo snel mogelijk contact met ons op. Dat is dan even de snelste weg. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin). Dan gaan wij proberen eventuele aanpassingen op uw bestelling handmatig door te voeren (vóór 16:00).


Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen via de mail. Wat nu?

Het kan voorkomen dat uw bevestigingsmail in uw SPAM / ongewenste e-mail Box terechtkomt. Mocht uw mail zich ook daar niet in bevinden neem dan contact met ons op.

Wij helpen u graag verder. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).


Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven. Kan dit nog aangepast worden?

Heeft u bij het invoeren van uw gegevens per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan even zo snel mogelijk contact met ons op. Dat is dan even de snelste weg. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin). Dan gaan wij proberen eventuele aanpassingen op uw bestelling handmatig door te voeren (vóór 16:00).


Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik nu het beste doen?

Dat is voor u heel vervelend en zeker niet onze bedoeling. Neem dan even zo snel mogelijk contact met ons op. Dat is dan even de snelste weg. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin). Dan gaan wij ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.


Mijn bestelling klopt niet. Wat kan ik nu het beste doen?

Onze pakketten worden met de grootste zorg voor u ingepakt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling misgaat. Dat is voor u heel vervelend en zeker niet onze bedoeling. Wat kunt u doen?

Controleer eerst uw bestelbon. Zo kunt u constateren welk product u mist of dat u een ander product heeft ontvangen dan dat u heeft besteld.

Mist u een product die wel op uw bestelbon staat? Of heeft u een ander product ontvangen dan dat u besteld heeft?

Neem dan even zo snel mogelijk contact met ons op. Dat is dan even de snelste weg. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin). Dan gaan wij ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Let op! Alleen ongeopende en opgebruikte producten nemen wij retour.

Producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en deze kunnen na gebruik helaas niet meer worden verkocht.


Ik heb een verkeerd/beschadigd of defect product ontvangen.

Onze pakketten worden met de grootste zorg voor u ingepakt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling misgaat. Dat is voor u heel vervelend en zeker niet onze bedoeling. Wat kunt u doen?

Neem dan even zo snel mogelijk contact met ons op. Dat is dan even de snelste weg. U kunt ons helpen door een foto te mailen van uw product, wanneer deze beschadigd of defect blijkt. Dan kunnen wij beter achterhalen waar het mis is gegaan en eventueel contact opnemen met de leverancier.

Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin). Dan gaan wij ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Let op! Producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en nadien worden aangemeld als retour. We stellen de kwaliteit van onze producten voorop en deze kunnen na gebruik helaas niet meer worden verkocht..


Ik woon in de buurt van uw salon. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Jazeker, U bent van harte welkom!

U kunt uw producten via de webshop bestellen. Voor het afrekenen kunt u kiezen voor de optie bezorgen of afhalen. Wanneer u kiest voor de optie ‘afhalen’, dan zorgen wij ervoor dat uw pakket voor u klaar staat.

Laat u ons even van weten, bijvoorbeeld via een bericht, op welke dag en tijd u het komt afhalen? Bericht graag met vermelding van uw bestelnummer. U kunt uw bericht sturen naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).


In welke volgorde kan ik de producten voor mijn huid het beste gebruiken.

Bij alle producten in onze webshop vind u onder het kopje ‘Gebruik’ de wijze waarop u het product het beste kunt gebruiken / inzetten. Wij raden u aan deze informatie goed door te nemen, zodat u per product weet waar u op dien te letten.

Het volgende kunt u als basisplan aanhouden. Let op! De producten, welke u in huis heeft, zijn tijdens een behandeling gegeven met ‘Advies op Maat’, persoonlijk en geschikt voor uw huid.

’s Ochtends
  1. Reinigen met een cleanser
  2. (Reinigen met een cleanser) – een dubbele reiniging is in ieder geval ’s Avonds van belang
  3. Serum
  4. Oogcrème
  5. Dagcrème met SPF
  6. Make up
’s Avonds
  1. Reinigen met een cleanser
  2. Reinigen met een cleanser (bij dubbele reiniging)
  3. Serum
  4. Oogcrème
  5. Nachtcrème of Masker (geschikt voor de nacht)

Gebruik ’s avonds een masker of exfoiliant na het reinigen van uw huid. Daarna kunt u een serum & nachtcrème aanbrengen. Éminence Organic Skin Care heeft een aantal maskers geschikt voor de nacht. Dan heeft u de werking van een masker en crème in één.

Heeft u vragen?  Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).


Wat is het verschil tussen een schoonheids-/huidspecialiste, een huidtherapeut en de dermatoloog?

Een schoonheidsspecialist** is een huidspecialist. Een schoonheidsspecialist is gespecialiseerd in het verzorgen van de ‘gezonde’ huid en heeft een driejarige MBO niveau 3 en/of 4 opleiding volbracht, eventueel gevolgd door aparte specialisaties zoals het behandelen van acne.

Een huidtherapeut* is een paramedicus. Een huidtherapeut is gespecialiseerd in de zieke en beschadigde huid en heeft een vierjarige bachelor HBO Huidtherapie studie afgerond.

Een dermatoloog* is een arts. Een dermatoloog is gespecialiseerd is in huid-, nagel- en haarproblemen en heeft een zesjarige universitaire artsenstudie volbracht, gevolgd door een vijf jarige specialisatie tot dermatoloog.

*Wij zullen u doorverwijzen naar een huidtherapeut of dermatoloog als na onze huidanalyse blijkt dat uw huid het beste door hen verder beoordeelt en behandelt dient te worden.

**Wij werken bij PuuurSen alleen met gediplomeerde krachten, welke met passie hun vak uitoefenen en hun kennis door bijscholing ‘up to date’ houden.


Ik wil een afspraak maken voor een behandeling. Er is zoveel keus. Ik weet niet welke behandeling ik het beste kan kiezen.

Geen probleem! Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).

U kunt eventueel voor de optie ‘Online Advies op Maat’ kiezen via het menu ‘Advies op Maat’. Dan kunnen wij voor u een online sessie inplannen. U kunt ervoor kiezen alvast foto`s mee te sturen met het aanvraagformulier voor een online sessie. Dan kunnen wij voorafgaand aan de afspraak alvast naar uw huid kijken. Zo kunnen wij ons goed voorbereiden en u zo goed mogelijk van dienst zijn.


Ik ben zwanger. Mag ik dan een huidbehandeling ondergaan?

Ook als u zwanger bent mag u een behandeling ondergaan om uw huid te verzorgen en te verbeteren. De behandeling / producten en behandeling die wij dan uitvoeren / gebruiken zijn veilig voor u en uw baby.

Vragen? Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).


Ik heb een afspraak gemaakt, maar geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Dat is niet juist en zeker niet de bedoeling.

Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).


Hoe snel zie ik resultaat na behandeling(en) en het gebruik van producten voor thuis?

Dat is afhankelijk van een aantal diverse factoren.

  1. Heeft u uw huid verzorgt?
  2. Zo ja, hoe heeft u uw huid verzorgt?
  3. Wat voor producten heeft u hiervoor gebruikt?
  4. Wat is de conditie van uw huid?
  5. Wat is uw doel? Waar wilt u in samenwerking met ons naar toe werken?
  6. Hoe vaak wilt en kunt u een behandeling ondergaan?

Wanneer Gasten starten met de producten van Éminence Organic Skin Care heeft de huid tijd nodig om te wennen aan de producten. Over het algemeen is er resultaat te zien na 2-3 maanden gebruik.


Hoe vaak raad u mij aan om een behandeling te ondergaan?

Dat is afhankelijk van een aantal diverse factoren.

  1. Heeft u uw huid verzorgt?
  2. Zo ja, hoe heeft u uw huid verzorgt?
  3. Wat voor producten heeft u hiervoor gebruikt?
  4. Wat is de conditie van uw huid?
  5. Wat is uw doel? Waar wilt u in samenwerking met ons naar toe werken?
  6. Hoe vaak wilt en kunt u een behandeling ondergaan?

Aan de hand van al uw gegevens en onze bevindingen stellen wij een ‘Advies op Maat’ plan op. Dit is een persoonlijk behandelplan gericht op uw huid en uw doelstelling. Hieruit volgt een persoonlijk advies. Bijvoorbeeld:

Wilt u een kuur volgen? Dan is één behandeling 1 keer per 2 weken aan te raden.

Niet in kuur-verband? Om resultaat te kunnen krijgen en te behouden, zeker in het begin, adviseren wij één behandeling per 6-8 weken.


Mag ik make-up op doen na een behandeling? En sporten?

Om het gewenste resultaat te krijgen en te behouden adviseren wij op de dag van de behandeling geen make-up te dragen. Na de behandeling kan je huid rood en gevoelig zijn. Je huid is dan hard aan het werk met de ingrediënten die zijn gebruikt. In make up kunnen ingrediënten zitten die je huid verstoppen en irriteren. Dat gaat het doel van de behandeling dan voorbij en dat is zonde.

Wil je toch graag foundation dragen om roodheden te verminderen?

Neem dan even contact met ons op. Wij adviseren je graag. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).


 

Kan ik mijn behandeling vergoed krijgen bij mijn zorgverzekeraar?

Dat is persoonlijk en geheel afhankelijk van uw zorgverzekering.

Een gezichtsbehandeling voor acne (of littekens) valt onder uw aanvullende verzekering. De vergoedingen in kosten en betaling hiervan verschillen per zorgverzekering. Twijfelt u? Neem dan voor de zekerheid even contact op met uw zorgverzekeraar om er achter te komen of u hiervoor verzekerd bent.

Een medisch pedicure behandeling wordt vergoed vanuit de basisverzekering als voetzorg noodzakelijk is. Bijvoorbeeld bij behandeling van risicovoeten.

Daarom wordt er gewerkt met zorgprofielen. Er zijn vier zorgprofielen. Hierbij geldt: hoe hoger het zorgprofiel, hoe meer voetzorg noodzakelijk is.

Bijvoorbeeld: voor alle diabetespatiënten geldt dat ze vanuit de basisverzekering recht hebben op een jaarlijkse voetscreening door de huisarts, praktijkondersteuner huisarts (POH) of diabetesverpleegkundige.

Het zorgprofiel bepaalt uiteindelijk of er ook voetzorg vanuit de basisverzekering wordt vergoed.

Wilt u meer informatie ga dan naar: https://www.zorgwijzer.nl/vergoeding/pedicure

De vergoedingen in kosten en betaling hiervan kunnen verschillen per zorgverzekering. Twijfelt u? Neem dan voor de zekerheid even contact op met uw zorgverzekeraar om er achter te komen of u hiervoor verzekerd bent.


Ik wil mijn afspraak annuleren. Kan dat en hoe doe ik dat?

U heeft na het maken van een afspraak een bevestiging gekregen via uw e-mail. Daarin kunt kiezen voor de optie ‘afspraak annuleren’. Deze optie staat onderin uw bevestigingsmail of u kunt kiezen voor de optie om uw afspraak te verplaatsen.

Geen e-mail ontvangen? Ook niet in uw SPAM Box?

Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).


Er is geen plek meer voor een behandeling deze maand. Kan ik op de wachtlijst gezet worden?

Bij PuuurSen werken wij met een wachtlijst. U geeft uw keuze aan qua dag/tijd en het feit dat u op de wachtlijst gezet wilt worden. Wij zetten u, na ontvangst van uw bericht, op onze wachtlijst. Mocht er ‘last minute’ een plek vrijkomen, dan bellen wij u direct op!

Geen e-mail ontvangen? Ook niet in uw SPAM Box?
Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Mailen kan naar info@puuursen.nl of stuur een bericht naar +31 (0)6 23 42 57 43 (Karin).